LeprOsy

Archiwum dla: Listopad, 2003

Andrzejki

przez , 30.lis.2003, w Bez kategorii

lubie takie imprezy oficjalne,wiele zarzy sie imprezuje w Ciagu weekendow
ale takie kalendarzowe lubie najbardziej, kupe osob sie bawi
fajna imprezka, byl koncert w pewnym pubie w miescie, oczywiscie nie omieszaklismy opuscic tego wydarzenia, wybawilem sie
bylo sympatycznie,
czas milal dosc szybko, potem wpadlem do cafe lulu gdzie walnolem jeszcze ze starymi znajomymi kilka piwek i do domciu,
andrzejki sie udaly :D
oby wiecej takich imprez
…………………………..
a tak pozatym zajebalem kolosa z fizy w zasadzie 3 poprawke
no i z chemii zajebalem , a bylem pewny ze zalicze, no coz
chyba przyjdzie mi poplynac po pierwszy semestrze
to mnie doluje
ale dowiedzialem sie od znajomej mojego kumpla ze 3 rok jest kosmiczny, takze nie wiem czy w przyszlym roku znowu bede zaczynal ten kiernek
pozdrawiam i DOBRANOC

LeprOsy

Zostaw komentarz więcej...

kim jestem – jestem soba

przez , 29.lis.2003, w Bez kategorii

Jestem sobie prawdą

Fałszem i zagadką też

Jestem sobie ojcem bis

Sobie matką, sobie bratem

Szatanem jestem złym

Aniołem z aureolą

Wrogiem i kochankiem

Aktorem z ulubioną rolą

Dopełnieniem świata

Oceanem, pustą szklanką

Jestem i wyrokiem

Nawet sędzią, nawet katem

Nawet katem jestem ja

Jestem, jestem wszystkim

Nawet Bogiem

Tylko sobą być

Sobą być nie mogę o… nie…

2 komentarze więcej...

motto

przez , 26.lis.2003, w Bez kategorii

dzisiaj jest wspanialy dzien na smierc…
…ale jutro bedzie jeszcze wspanianialszy…

LeprOsy

oddzielam schody niebianskie
na dnie rzeki plynace
i zmierzam na wzgorze chwaly
ku piekłu darzac bez konca…

2 komentarze więcej...

zyjjjjjjjmy puki nie umrzemy :D

przez , 25.lis.2003, w Bez kategorii

Stand And Fight
Live By Your Heart
Always One More Try
I’m Not Afraid To Die…

LeprOsy

Zostaw komentarz więcej...

nie po mojemu

przez , 23.lis.2003, w Bez kategorii

dowiedzialem sie od pewnej osoby na czacie ze jest imprezka w pewnym pubie w swidniku, znaczy sie koncercik
pomyslalem ze nikogo nieznam i tak trosze hujoszka isc, ale z drugiej strony raz kozie śmierć
poszedlem
okazalo sie ze super ekipa
przyjeli mnie milo
czylem sie jak bym ich znal od zarania dziejów
nie czulem zadnej tremu totalny luz
a z regoly jestem niesmialy wiec bylo to nieoczekiwane
ludzie naprawde sympatyczni tolerancyjni
ogolnie bylo niesamowicie,
oby wiecej takich imprez z nimi :D
…a co mi sie najbardziej podobalo to to jak powiedzialem ze mam 19 lat, to malo nie pospadali z krzeseł:D dawali mi 23 okolo, ale jedna osoba powiedziala ze jak bym powiedzial 25 to tez raczej by tego nienegowala
:|no zszokowalem sie, az tak staro wygladam?? chyba nie :D troche przesadzili

LeprOsy

PS: nie moge normalnie uwierzyc, zycie mnie zaskoczylo, nie wierzylem ze jeszcze potrafi…
na plus :D

Zostaw komentarz więcej...

tanczac z diablem w swietle ksiezyca

przez , 21.lis.2003, w Bez kategorii

co czuje osoba ktora zbliza sie nieuchronnie do smierci
ktora zostala porwana przez psychopate
wie ze umrze
czego sie najbardziej boi?? sposobu smierci, czy samej smierci
a moze odczuwa tylko zal ze zostawia to wszystko i przenosi sie w inne miejsce jezeli takowe istnieje
a jesli isnieje to przynajmniej ma nadzieje ze spotka ja cos dobrego byc moze
wiec raczej warto wierzyc w „Life after death”
Resize%20of%20sssss.jpgResize%20of%20snapshot6.jpg
A moze powinienem spytac co Wy czujecie patrzac sie an takie zdjecia…
…a jesli to zdarzylo sie naprawde??

zimny LeprOsy

2 komentarze więcej...

Szukasz czegoś?

Użyj poniższego formularza:

Nadal nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zostaw komentarz w notce, lub skontaktuj się z nami a zajmiemy się tym.

Blogroll

Kilka bardzo polecanych stron...